Tuesday, October 12, 2010

Püh. Simbale

Vaatan voodist kuidas su varbad liiguvad
sirutan käpa nende poole kuid tea
ma tean see pole hiir

Ära silu mind
hetkel pole ma sellest huvitatud
ja kui ma siit tõusen
loodan leida oma kausist piima
siis sa avad mulle ukse
ja ma lähen
Ma ei tea millal tagasi tulen
aga kui tulen
siis hoia oma süle mulle avatuna
hüppan sealt läbi
et sa saaksid mulle pai teha
Sa tahad ju seda

Nurr...ma lähen nüüd oma lemmik kohale
seal on hea end sirutada
allpool sinu patja
Ära tule mu vurrusid kõditama
mu küüned on teravad
ja ma ei mõtle
kui ma nad sulle kätte löön

Nurr..see päikeselaik voodis on nii soe...
...vaatan...su varbad liiguvad...

Korraks isegi mõtlen
et sul on imetlusväärne iseloom
armastada minu imetlusväärset iseloomu

Sa mõtled ma olen sinu kass
Ma ei mõtle midagi
ma olen

Kass


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ära seo


Ära seo mind säravate kuplitega
ega teesklusega nendest
Tahad tulla - tule
tahad minna - mine

Sa oled vaba
Sama vaba kui minagi

Ära seo mind asjadesse
Seo mind endasse

------------

Ma annan sulle oma julguse ja au
Ma annan sulle oma hingamise
Südame laul paneb liikuma taevased tiivad

Ma annan sulle oma hiilguse ja väe
Sul on minu silmad Kameeleon
Ära karda!

Maailm on värviline oma turvarüüs

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mu Pühakoda asub Sinus
Tule ma puudutan Sind Armastuse valguses
Pühitsen Sind
Iga kord kui Sa tuled süttib küünal
mis annab Valgust ja Soojust just Sinule
Sa oled Eriline

Armasta
Armasta mind nii
et Sa Hingad minus
ja mina Sinus

Õrn, aeglane keeris
paneb liikuma iga hingetõmbe
ja iga jalajälg talvisel lumel
on kasvukohaks minule
kes ma olengi
Sinu jalajälg
talvisel lumel
porisel liival
karmidel kividel
pehmel murul

Su toa põrandal

Ma olen Sina

Mu Pühakoda asub Sinus
ja Sa ei ole kunagi eksinud
Su kodu on seal
kus oled Sina

Minus


&&&&&&&&&
Mu emotsioonid on nagu väikesed vallatud lapsed kes peitust mängivad - kui ma neid kohe üles ei leia, siis hüüavad:" Ma olen siin! Kardina taga!"
*

Lahke varas

Tänane päev tuli ja varastas minult ära tahtmise tööd teha, kuid unustas maha oma muretuse, just nagu muu seas, et kui tahad, siis võta. - Ma võtsin:)

No comments: