Friday, March 19, 2010

***

Helendab, helendab hõbedaselt
kusagil päikeselaigus rüü
soomuseline ja raudne,
kuid taevas on pilvitu
ja võõraid vägesid
ei paista silmapiiril.
On rahu aeg -
raudrüü seljast võtmise aeg,
et kuulda millest kõneleb süda.

Raudrüü langemiseni jäänud
kolm sekundit - mõõk on mõõk
kaks sekundit - lill on lill
üks sekund - süda on süda...

ja siis...

sina oled sina
istumas kraavipervel
lepatriinu sõrmeotsas
näitamas suunda
kus kasvavad
kõige ilusamad
karikakrad.


*************



Kõnelus

Mu naaber täna poodi läks
vist jälle kommi tooma
ja kui ta tuli tagasi -
see ajas lihtsalt jooma.

Kes teda tee peal kõnetas?
Mis oli jutu sisu?
Nii raske oli arvata
see võttis söögiisu.

Nüüd täna jälle nälgin ma
sest põhja kõrbes söök
Oh helde aeg ma ei märganud
nii palju oli tööd.

Ükskord uudishimust siis
järgnesin tal poodi
kodutee peal märkasin
keegi räägib armsat moodi.

Me korraks seisatasime
ja laususime "Tere!
Tänan! Hästi läheb mul
ja hästi läheb perel!"

Kõht alati nüüd täis on mul
ei põhja kõrbe söök.
Näen naaber kõnnib tänaval,
kuid mul on oma töö.

No comments: